Helpdesk IT dla firmy
Oferujemy bieżące wsparcie użytkowników w firmie oraz w ramach współpracy z administratorem systemu informatycznego.
Kontakt z namiUsługi helpdesk IT dla firm
Świadczymy usługi Helpdesk IT i nie ograniczamy się jedynie do usuwania bieżących błędów. Oferujemy opiekę informatyczną uwzględniającą usuwanie awarii sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wykorzystywanego przez użytkowników.
Nasi inżynierowie instalują, konfigurują i dbają o zabezpieczenia oprogramowania oraz systemów operacyjnych.
Dla firm realizujemy również szkolenia dla pracowników związane z bezpiecznym i efektywnym korzystaniem z zasobów informatycznych w pracy.
Oferujemy szerokie wsparcie w formie doradztwa i rekomendacji.
Indywidualnie dostosowana oferta
Przedmiot współpracy w ramach Helpdesk IT
- Obsługujemy pracowników firmy w zakresie wsparcia informatycznego (oprogramowanie oraz sprzęt).
- Instalujemy, utrzymujemy systemy operacyjne oraz aplikacje biurowe na stacjach roboczych.
- Realizujemy zadania w zakresie budowy i utrzymania sieci komputerowych LAN i WLAN.
- Inwentaryzujemy sprzęt i składniki infrastruktury IT.
- Przygotowujemy dla użytkowników urządzenia takie jak tablety, smartfony.
- Tworzymy oraz modyfikujemy konta użytkowników w systemach informatycznych oraz nadajemy uprawnienia (Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft 365).
- Wdrażamy monitoring działania urządzeń sieciowych, rozwiązań opartych na urządzeniach sieciowych, serwerów plików i wydruku.
- Realizujemy zakup sprzętu informatycznego.
- Kontaktujemy się w imieniu Klienta z dostawcami usług IT. Oferujemy wsparcie i doradztwo.
- Prowadzimy dokumentację.
Celem jest dostarczenie szybkiej pomocy informatycznej
Celem usług Helpdesk IT świadczonych przez Exanet jest dostarczenie szybkiej pomocy w nawet najbardziej skomplikowanych problemach, co pozwala naszym Klientom w pełni skupić się na działalności firmy oraz własnych zadaniach.
Poznaj rozwiązanie helpdesk IT dla swojej firmy
Kontakt z namiDzięki wykorzystaniu usług Helpdesk IT – cały sprzęt oraz oprogramowanie znajdzie się pod stałą kontrolą i opieką
Helpdesk IT dedykowany dla dużych firm
Doświadczeni inżynierowie Exanet
Oferowane przez nas usługi Helpdesk IT zapewniają kontakt z najlepszymi specjalistami z branży IT.
Wieloletnie doświadczenie i kwalifikacje zespołu informatyków pozwalają nam na sprawne przygotowywanie najlepszych rozwiązań związanych ze zgłoszeniami od użytkowników: zleceniami lub awariami.
Nasi inżynierowie zapewniają wsparcie w ramach pierwszej linii wsparcia dla pracowników firmy, pracując z zaangażowaniem i wspierając obsługę nowoczesnymi narzędziami do zarządzania zgłoszeniami (system ticketowy).
Opieka nad sprzętem minimalizuje szanse na awarie
Z usług Helpdesk IT często korzystają firmy posiadające rozbudowaną infrastrukturę informatyczną służącą dużemu zespołowi pracowników, które muszą funkcjonować z założeniem stałej kontroli i opieki nad sprzętem w celu w celu minimalizacji strat związanych z awariami lub przestojami.
Sprawnie rozwiązujemy bieżące problemy IT
Helpdesk IT zapewniany przez Exanet jest rozwiązaniem dla firm, które pozwala sprawnie rozwiązywać bieżące problemy użytkowników.
Posiadamy status partnera:








Oblicz koszt usług Helpdesk IT dopasowanych do potrzeb Twojej firmy
Oblicz koszt Helpdesk ITZapraszamy do kontaktu
Chętnie odpowiemy na pytania i przedstawimy indywidualnie przygotowane rozwiązania dotyczące help desk IT dla firmy.
Tel. 697 118 921, 61 851 2765; e-mail: outsourcing@exanet.pl
Kontakt z nami