Help desk IT dla firm
Oferujemy bieżące wsparcie użytkowników w firmie oraz w ramach współpracy z administratorem systemu informatycznego.
Usługi helpdesk IT dla firm
Exanet z Poznania świadczy usługi helpdesk IT, które nie ograniczają się jedynie do usuwania bieżących błędów. Oferujemy opiekę informatyczną uwzględniającą usuwanie awarii sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wykorzystywanego przez użytkowników.
Nasi inżynierowie instalują, konfigurują i dbają o zabezpieczenia oprogramowania oraz systemów operacyjnych.
Dla Klientów realizujemy również szkolenia dla pracowników związane z bezpiecznym i efektywnym korzystaniem z zasobów informatycznych w pracy. Oferujemy wsparcie w formie doradztwa i rekomendacji.
Indywidualnie dostosowana oferta
Przedmiot współpracy w ramach helpdesk IT
- Obsługujemy pracowników firmy w zakresie wsparcia informatycznego (oprogramowanie oraz sprzęt).
- Instalujemy, utrzymujemy systemy operacyjne oraz aplikacje biurowe na stacjach roboczych.
- Realizujemy zadania w zakresie budowy i utrzymania sieci komputerowych LAN i WLAN.
- Inwentaryzujemy sprzęt i składniki infrastruktury IT.
- Przygotowujemy dla użytkowników urządzenia takie jak tablety, smartfony.
- Tworzymy oraz modyfikujemy konta użytkowników w systemach informatycznych oraz nadajemy uprawnienia (Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft 365).
- Wdrażamy monitoring działania urządzeń sieciowych, rozwiązań opartych na urządzeniach sieciowych, serwerów plików i wydruku.
- Realizujemy zakup sprzętu informatycznego.
- Kontaktujemy się w imieniu Klienta z dostawcami usług IT. Oferujemy wsparcie i doradztwo.
- Prowadzimy dokumentację.
Cel to dostarczenie szybkiej pomocy informatycznej
Celem usług help desk IT świadczonych przez Exanet jest dostarczenie szybkiej pomocy w nawet najbardziej skomplikowanych problemach, co pozwala naszym Klientom w pełni skupić się na działalności firmy oraz własnych zadaniach.
Poznaj rozwiązanie helpdesk IT dla swojej firmy
KontaktDzięki wykorzystaniu usług helpdesk IT – cały sprzęt oraz oprogramowanie znajdzie się pod stałą kontrolą i opieką
Help desk IT najlepszy dla dużych firm
Doświadczeni inżynierowie Exanet
Usługi z zakresu help desk IT, które oferuje Exanet, zapewniają kontakt z najlepszymi specjalistami z branży IT.
Wieloletnie doświadczenie i kwalifikacje zespołu informatyków pozwalają na sprawne przygotowywanie najlepszych rozwiązań związanych ze zgłoszeniami użytkowników: zleceniami lub awariami.
Nasi inżynierowie zapewniają wsparcie w ramach pierwszej linii wsparcia dla pracowników firmy, pracując z zaangażowaniem, wspierając obsługę nowoczesnymi narzędziami do zarządzania zgłoszeniami (system ticketowy).
Opieka nad sprzętem minimalizuje szanse na awarie
Z usług help desk IT często korzystają firmy posiadające rozbudowaną infrastrukturę informatyczną służącą dużemu zespołowi pracowników, które muszą funkcjonować z założeniem stałej kontroli i opieki nad sprzętem w celu w celu minimalizacji strat związanych z awariami lub przestojami.
Sprawnie rozwiązujemy bieżące problemy IT
Helpdesk IT zapewniany przez Exanet jest rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, pozwalającym sprawnie rozwiązywać bieżące problemy. Zapewniamy maksymalny komfort pracy poszczególnym pracownikom tworzącym zespół.
Potwierdzeniem kompetencji inżynierów Exanet jest status partnera








Oblicz koszt usług helpdesk IT dopasowanych do potrzeb Twojej firmy
Oblicz koszt help deskZapraszamy do kontaktu
Chętnie odpowiemy na pytania i przedstawimy indywidualnie przygotowane rozwiązania dotyczące help desk IT dla firmy.
tel. 697 118 921, 61 851 2765; e-mail: outsourcing@exanet.pl
Formularz kontaktowy