Usługi helpdesk IT dla firm

Exanet z Poznania świadczy usługi helpdesk IT, które nie ograniczają się jedynie do usuwania bieżących błędów. Oferujemy opiekę informatyczną uwzględniającą usuwanie awarii sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wykorzystywanego przez użytkowników.

Nasi inżynierowie instalują, konfigurują i dbają o zabezpieczenia oprogramowania oraz systemów operacyjnych.

Dla Klientów realizujemy również szkolenia dla pracowników związane z bezpiecznym i efektywnym korzystaniem z zasobów informatycznych w pracy. Oferujemy wsparcie w formie doradztwa i rekomendacji.

exanet poznan help desk IT

Indywidualnie dostosowana oferta

Przedmiot współpracy w ramach helpdesk IT

  •   Obsługujemy pracowników firmy w zakresie wsparcia informatycznego (oprogramowanie oraz sprzęt).
  •   Instalujemy, utrzymujemy systemy operacyjne oraz aplikacje biurowe na stacjach roboczych.
  •   Realizujemy zadania w zakresie budowy i utrzymania sieci komputerowych LAN i WLAN.
  •   Inwentaryzujemy sprzęt i składniki infrastruktury IT.
  •   Przygotowujemy dla użytkowników urządzenia takie jak tablety, smartfony.
  •   Tworzymy oraz modyfikujemy konta użytkowników w systemach informatycznych oraz nadajemy uprawnienia (Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft 365).
  •   Wdrażamy monitoring działania urządzeń sieciowych, rozwiązań opartych na urządzeniach sieciowych, serwerów plików i wydruku.
  •   Realizujemy zakup sprzętu informatycznego.
  •   Kontaktujemy się w imieniu Klienta z dostawcami usług IT. Oferujemy wsparcie i doradztwo.
  •   Prowadzimy dokumentację.

Cel to dostarczenie szybkiej pomocy informatycznej

Celem usług help desk IT świadczonych przez Exanet jest dostarczenie szybkiej pomocy w nawet najbardziej skomplikowanych problemach, co pozwala naszym Klientom w pełni skupić się na działalności firmy oraz własnych zadaniach.

Poznaj rozwiązanie helpdesk IT dla swojej firmy

Kontakt

Dzięki wykorzystaniu usług helpdesk IT – cały sprzęt oraz oprogramowanie znajdzie się pod stałą kontrolą i opieką

Help desk IT najlepszy dla dużych firm

Doświadczeni inżynierowie Exanet

Usługi z zakresu help desk IT, które oferuje Exanet, zapewniają kontakt z najlepszymi specjalistami z branży IT.

Wieloletnie doświadczenie i kwalifikacje zespołu informatyków pozwalają na sprawne przygotowywanie najlepszych rozwiązań związanych ze zgłoszeniami użytkowników: zleceniami lub awariami.

Nasi inżynierowie zapewniają wsparcie w ramach pierwszej linii wsparcia dla pracowników firmy, pracując z zaangażowaniem, wspierając obsługę nowoczesnymi narzędziami do zarządzania zgłoszeniami (system ticketowy).

Opieka nad sprzętem minimalizuje szanse na awarie


Z usług help desk IT często korzystają firmy posiadające rozbudowaną infrastrukturę informatyczną służącą dużemu zespołowi pracowników, które muszą funkcjonować z założeniem stałej kontroli i opieki nad sprzętem w celu w celu minimalizacji strat związanych z awariami lub przestojami.

exanet poznan help desk IT dla firm

Sprawnie rozwiązujemy bieżące problemy IT

Helpdesk IT zapewniany przez Exanet jest rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, pozwalającym sprawnie rozwiązywać bieżące problemy. Zapewniamy maksymalny komfort pracy poszczególnym pracownikom tworzącym zespół.

exanet wsparcie informatyczne dla firm

Potwierdzeniem kompetencji inżynierów Exanet jest status partnera

Exanet partnerem VMware
lenovo partner exanet poznan
Exanet partnerem Veritas
Exanet partnerem Meraki
Exanet partnerem ESET
dell partner exanet poznan

Oblicz koszt usług helpdesk IT dopasowanych do potrzeb Twojej firmy

Oblicz koszt help desk

Zapraszamy do kontaktu

Chętnie odpowiemy na pytania i przedstawimy indywidualnie przygotowane rozwiązania dotyczące help desk IT dla firmy.

tel. 697 118 921, 61 851 2765; e-mail: outsourcing@exanet.pl

Formularz kontaktowy

Zobacz także

Outsourcing IT

Pełna obsługa informatyczna dla firm realizowana przez wykwalifikowaną kadrę inżynierów. Zarządzanie serwerami, sieciami, help desk IT.

Monitoring infrastruktury IT

Monitoring systemów informatycznych dla zwiększenia bezpieczeństwa oraz efektywności pracy IT. Wsparcie zarządzania IT.

Audyt IT

Przegląd kluczowych komponentów systemu informatycznego w celu przygotowania planu rozwoju IT. Nacisk na bezpieczeństwo oraz wydajność.

Outsourcing HR

Zapewnienie wsparcia dla działu IT poprzez udostępnienie doświadczonych informatyków do zespołu IT Klienta. Outsourcing pracowniczy IT.