Outsourcing IT
Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną dla firm. Zarządzamy infrastrukturą IT oraz zapewniamy wsparcie dla użytkowników.
Ponad 20 lat doświadczenia
Zarządzanie infrastrukturą IT jest podstawowym obszarem działalności Exanet z Poznania. Od 2003 roku świadczymy usługi informatyczne w postaci Outsourcingu IT dla wielu firm z Poznania, powiatu poznańskiego oraz województwa wielkopolskiego, jak również z Warszawy i woj. mazowieckiego.
Zapewniamy kompleksową obsługę jako zewnętrzny dział IT dla średnich i dużych przedsiębiorstw, przedstawicielstw firm w Polsce, organizacji posiadających powyżej 20 komputerów.
Realizujemy zlecenia i projekty IT w zakresie rozwiązań serwerowych, sieci komputerowych, Consultingu IT, DevOps, usług programistycznych dla firm.
Wykwalifikowana kadra inżynierów IT
Specjalizacje inżynierów IT
Nasz dział Outsourcingu IT składa się z administratorów systemów serwerowych, inżynierów rozwiązań sieciowych, inżynierów bezpieczeństwa IT, programistów oraz administratorów DevOps, specjalistów Helpdesk.
Ustawicznie podnosimy nasze kwalifikacje dzięki uczestniczeniu w licznych szkoleniach i certyfikacji u największych firm technologicznych z branży IT na świecie: Cisco, Microsoft, Dell, Lenovo, Veritas, VMware, HP, ESET, IBM i wielu innych.
Opiekun główny Klienta
Każdy Klient Exanet otrzymuje opiekuna głównego (opiekunów głównych), który jest osobą do bezpośredniego kontaktu i może być tym inżynierem, który przebywa w wybranych dniach/godzinach w siedzibie Klienta.
Potencjał całego zespołu
Jednocześnie Klient korzysta z potencjału całego naszego zespołu, w którym mamy główne obszary specjalizacji: sieci komputerowe, systemy serwerowe, programowanie, DevOps. Nasi inżynierowie bez problemu porozumiewają się w języku angielskim.
Poznaj rozwiązanie Outsourcing IT dla swojej firmy
KontaktObsługa IT dla firm
Indywidualna wycena obsługi informatycznej
Warunki oferty obsługi informatycznej uzależnione są od wymagań Klienta oraz aktualnego stanu infrastruktury informatycznej: wielkości i konfiguracji sieci, wykorzystywanego sprzętu IT i oprogramowania, ruchu sieciowego, standardów bezpieczeństwa, dokumentacji oraz wielu innych czynników indywidualnych dla każdej firmy.
Przygotowujemy indywidualną ofertę obsługi informatycznej, dostosowując zakres usług do potrzeb organizacji.
Outsourcing IT – zakres współpracy
- Utrzymujemy systemy serwerowe (administracja, diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).
- Utrzymujemy sieć komputerową (administracja, diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).
- Service desk – utrzymujemy stacje robocze i urządzenia klienckie (diagnostyka, usuwanie awarii, konfiguracja, instalacja aplikacji, rozbudowa, itp.).
- Stosujemy zaawansowany system zdalnego monitoringu infrastruktury IT.
- Zapewniamy zdalny serwis systemów serwerowych i sieci komputerowej.
- Zapewniamy pomoc zdalną dla użytkowników: konsultacje i pomoc przez telefon.
- Świadczymy doradztwo i konsultacje.
Proaktywne podejście do obsługi
Cechuje nas proaktywne podejście do współpracy z Klientem. W większości przypadków przejmujemy na siebie cały zakres obowiązków informatycznych i de facto stajemy się działem IT naszego Klienta. Niczego nie wyłączamy ze współpracy i nie ograniczamy się jedynie do zadań serwisowych czy helpdesk.
Zarządzamy bezpieczeństwem IT
Realizujemy stawiane przed nami projekty IT wymagające dużej wiedzy i doświadczenia. Przygotowujemy bezpieczne i wydajne środowisko informatyczne dla firmy. Przystosowujemy infrastrukturę informatyczną do wymogów RODO lub specyficznych wymagań związanych z branżą działalności Klienta. Tworzymy polityki bezpieczeństwa.
Od wielu lat zapewniamy bezpieczeństwo IT dla dużych i średnich firm polskich oraz międzynarodowych korporacji, z wieloma oddziałami w kraju i za granicą
Outsourcing IT – model współpracy z Klientem
- Zapewniamy pełną przewidywalność kosztów (ustalamy stały abonament dostosowany do potrzeb informatycznych firmy).
- Przedstawiamy przejrzyste sprawozdania z wykonanych prac (wraz z fakturą Klient otrzymuje raport, który stanowi narzędzie kontroli wykonywanej przez Exanet usługi).
- Przedstawiamy budżet IT na kolejny rok (odnowienia licencji, wymiana sprzętu sprzęt, umowy z dostawcami usług).
- Zapewniamy service desk (natychmiastowa pomoc poprzez dostęp zdalny oraz na miejscu u Klienta).
- Brak kosztów zatrudnienia (wypłaty dla pracowników, ZUS, rekrutacja) oraz szkoleń podnoszących kwalifikacje własnych informatyków.
- Wykorzystujemy zaawansowany system zdalnego monitoringu (wraz z dokumentacją gwarantuje minimalizację przestojów, a nawet prewencję niepożądanych zdarzeń).
- Oferujemy atrakcyjną cenę – rozwiązanie bardziej efektywne pod względem kosztów od posiadania własnego działu IT.
- Zapewniamy ciągłość opieki nad systemem informatycznym (wykluczenie ryzyka związanego z odejściem własnego pracownika działu IT lub niedogodnościami związanymi ze zmianami personalnymi).
- Umożliwiamy dostęp do zespołu certyfikowanych inżynierów, specjalistów z wielu dziedzin (umiejętności poparte praktyką i licznymi realizacjami).
- Zapewniamy dostęp do najnowocześniejszego oprogramowania oraz rozwiązań sprzętowych (partnerstwo Exanet z globalnymi dystrybutorami).
- Wdrażamy standaryzację rozwiązań (wdrożenia i integracje różnych systemów uwzględniając dążenie do kompatybilności sprzętu i oprogramowania, z zapewnieniem wsparcia producentów).
- Tworzymy procedury i polityki, przygotowujemy pełną dokumentację opisującą budowę i działanie systemów, stan sprzętu, licencji oprogramowania itp.
- Wyznaczamy kierunki i cele, do których powinno zmierzać IT firmy.
Oblicz koszt obsługi informatycznej dopasowanej do potrzeb firmy
Indywidualna wycena obsługi ITBezpłatny przegląd infrastruktury IT
W ramach przygotowania indywidualnej oferty obsługi IT realizujemy przegląd infrastruktury informatycznej ze szczególnym naciskiem na badanie bezpieczeństwa oraz wydajności systemu informatycznego firmy.
Krótka, wcześniej umówiona, wizyta naszych inżynierów pozwoli określić liczbę godzin, która jest niezbędna do realizacji opieki informatycznej. Przegląd infrastruktury informatycznej dostarcza cenny feedback na temat aktualnego stanu bezpieczeństwa IT.
Outsourcing IT – pakiet Klienta
W ramach obsługi informatycznej oferujemy szereg dodanych świadczeń dla naszych Klientów
Pakiet KlientaPotwierdzeniem kompetencji Exanet jest status partnera
Firmy wybierają Exanet
- Obsługa informatyczna firm (Outsourcing IT) jest głównym obszarem działalności Exanet.
- Indywidualnie przygotowujemy ofertę obsługi informatycznej dla Klienta, dostosowując zakres usług do potrzeb organizacji.
- Zapewniamy bezpieczeństwo IT w infrastrukturze informatycznej Klienta. Gwarantujemy bezpieczeństwo przetwarzanych i gromadzonych danych.
- Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną dla firm. Oprócz wsparcia dla użytkowników (Helpdesk IT) oferujemy wszystkie usługi związane z zarządzaniem serwerami oraz siecią komputerową. Oferujemy usługi doradztwa IT.
- W zespole wyodrębniamy inżynierów specjalizujących się w rozwiązaniach sieciowych, administratorów systemów IT (serwery i usługi), programistów, administratorów DevOps.
- Integrujemy rozwiązania serwerowe z rozwiązaniami sieciowymi dla zwiększenia bezpieczeństwa i wydajności infrastruktury IT.
- Jesteśmy partnerem największych firm technologicznych branży IT na świecie (m. in. Microsoft, Cisco, Lenovo, Dell, APC, VMware, NetApp, HP). Regularnie szkolimy i certyfikujemy naszych inżynierów.
- Od wielu lat zarządzamy infrastrukturą IT w średnich i dużych firmach w Poznaniu i woj. wielkopolskim oraz w Warszawie i woj. mazowieckim.
- Zapewniamy ciągłość opieki informatycznej – rozwiązania organizacyjne wewnątrz Exanet gwarantują redundancję oraz pewność stałej opieki dla firmy.
- Realizujemy obsługę również dla firm wymagających komunikacji w języku angielskim. Współpracujemy z działami IT w globalnych korporacjach.
Zapraszamy do kontaktu
Chętnie odpowiemy na pytania i przedstawimy indywidualnie przygotowaną ofertę.
tel. 697 118 921, 61 851 2765; e-mail: outsourcing@exanet.pl
Formularz kontaktowy