Pakiet Klienta Exanet
W ramach obsługi Outsourcing IT oferujemy dodatkowe korzyści dla Klientów.
Bezpłatnie badamy bezpieczeństwo IT w firmie
W ramach przygotowania indywidualnej oferty obsługi informatycznej, Exanet przeprowadza, w porozumieniu z Klientem, przegląd infrastruktury IT, ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo oraz efektywność.
Przegląd bezpieczeństwa IT, który realizujemy dla przedsiębiorstwa zainteresowanego stałą współpracą, to zbiór działań, które przeprowadzane są przez doświadczonych inżynierów Exanet w trakcie ustalonej wizyty w siedzibie oraz zdalnie. Przyglądamy się uważnie sieci komputerowej, zabezpieczeniom, stosowanym procedurom. Oceniamy rozwiązania serwerowe, bezpieczeństwo danych, podatność na ataki z zewnątrz, stan aktualizacji. Weryfikujemy backup, rozwiązania dotyczące poczty elektronicznej oraz stacji roboczych.
Bezpłatne konsultacje IT dla firm
Po realizacji przeglądu bezpieczeństwa IT, przygotowujemy indywidualną ofertę obsługi informatycznej. Prezentujemy wszystkie spostrzeżenia uzyskane podczas przeglądu infrastruktury IT, co jest bardzo dobrą okazją dla kadry zarządzającej do uzyskania cennych informacji dotyczących poziomu bezpieczeństwa IT w organizacji, jak również rekomendowanych działań związanych z podniesieniem efektywności. Wskazujemy obszary wymagające pilnej atencji oraz reakcji w kontekście wymogów, jakie stawia przez firmami ustawa dot. RODO wraz z rekomendacjami działań.
Bezpłatny pakiet Klienta
Dla naszych Klientów oferujemy następujące wartości dodane w ramach świadczenia obsługi informatycznej.
- Service Desk (natychmiastowa pomoc poprzez dostęp zdalny oraz na miejscu u Klienta).
- Zaawansowany system zdalnego monitoringu sieci oraz serwerów.
- Przejrzysty system sprawozdań z wykonywanych prac.
- Dostęp do specjalistów z wielu dziedzin informatyki.
- Dostęp do najnowocześniejszego oprogramowania oraz rozwiązań sprzętowych.
- Pełna dokumentacja dotycząca sieci, usług, licencji.
- Doradztwo oraz konsultacje dotyczące rozwiązań IT dla firmy.
- Przygotowanie budżetu IT na każdy kolejny sezon współpracy (licencje, sprzęt, usługi).
Trzy kroki do zamówienia obsługi informatycznej
- W pierwszym kroku zapraszamy Państwa do kontaktu z konsultantem Exanet (kontakt telefoniczny 697 118 921, 61 851 2765 lub e-mail outsourcing@exanet.pl lub formularz kontaktowy). Zwykle na tym etapie omawiamy, na spotkaniu lub zdalnie, potrzeby firmy oraz oczekiwania.
- Drugim etapem niezbędnym do przygotowania indywidualnej oferty obsługi informatycznej dla Państwa jest zebranie informacji dotyczących infrastruktury IT podlegającej opiece informatycznej. Wykorzystujemy do tego dedykowane kwestionariusze, które możemy uzupełnić dzięki dodatkowej komunikacji mailowej oraz telefonicznej. Najczęściej wykonujemy bezpłatny przegląd infrastruktury IT uwzględniający uzgodnioną wcześniej wizytę naszych inżynierów w siedzibie/oddziałach firmy. Badanie bezpieczeństwa IT pozwala nam dokładnie określić nakład czasu miesięcznie, jaki potrzebny będzie do realizacji obsługi informatycznej, zgodnie z oczekiwaniami Klienta.
- Ostatnim krokiem jest potwierdzenie listy elementów infrastruktury IT podlegających obsłudze informatycznej, ustalenie terminu startu współpracy oraz realizacja formalności.
Szybka wycena obsługi, cenny feedback dla firmy
Ścieżka postępowania, która prowadzi do przedstawienia finalnej oferty dla Klienta jest realizowana sprawnie, bezpiecznie oraz z pełnym zaangażowaniem po stronie Exanet. Nasza postawa charakteryzuje się proaktywnością oraz wsparciem i doradztwem już na etapie przygotowywania oferty. Zachęcamy do kontaktu i uzyskania indywidualnej wyceny. Podejmujemy się również trudnych, nieszablonowych zleceń, które wymagają adaptacji oraz stosowania nowych rozwiązań IT.